De Wajong Talenten-website maakt gebruik van cookies. 

logo 235x52px

Bel ons algemeen 038 453 8600   |    info@wajongtalenten.nl
Voor vacatures en sollicitaties 06-36123674 of 050-5536542  | vacatures@wajongtalenten.nl
Medewerker administratie & managementondersteuner (Wajong) - Vacature details
Vacature samenvatting

logo 235x52px
Voor een van onze opdrachtgevers zijn we op zoek naar een Medewerker administratie & managementondersteuner. Het betreft een functie voor 20 uur per week, eventueel uit te breiden.

Functieomschrijving:
Voor op een afdeling vergunningverlener en handhaving zijn wij op zoek naar een deels medewerker managementondersteuner en deels medewerker administratie. Dit is een functie met veel verschillende werkzaamheden. Hieronder beschrijven we de meest voorkomende werkzaamheden:
- je bent verantwoordelijk voor het postproces. Je verwerkt de ingekomen post en ondersteunt de collega’s bij de afhandeling van brieven en vergunningen;
- Je organiseert verschillende overleggen en zorgt voor duidelijke notulen;
- Een vast terugkerend onderdeel is het uittypen van de nieuwsbrief voor de directeur (3-4 uur per week) en stuur;
- Worden benaderd door collega’s van andere afdelingen (o.a. van HRM) voor het versturen van grote hoeveelheden brieven;
- Veel repeterende administratieve werkzaamheden;
- Ondersteuning van vergunningverleners met het schrijven van brieven en afhandelen van verzoeken;
- Verzamelen en inzichtelijk maken van gegevens;
- Voortgang bewaken van processen.

Je komt te werken binnen een dynamische afdeling waarbij ongeveer 25 collega’s in Middelburg werkzaam zijn in verschillende teams. We werken met flexplekken. Het is een open afdeling met betrokken medewerkers en we zijn een (h)echt team.

**Alleen reageren als je in het bezit bent van een Wajong-uitkering en/of indicatie banenafspraak**

Functie-eisen:
-  MBO 4/ HBO werk denkniveau;
- Uitstekende beheersing Nederlandse taal;
- Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden;
- Interesse in de wet- en regelgeving;
- Interesse in verschillende kantoorapplicaties.

Competenties:
- Goed kunnen luisteren en doorvragen;
- Zelfstandigheid;
- Goede sociale vaardigheden;
- Punctueel;
- Aanspreekbaar/ klantgerichte houding;
- Samenwerken;
- Integer;
- Plannen en organiseren;
- Zelfontwikkeling;
- Nauwkeurig;
- Goed kunnen omschakelen, er worden verschillende vragen gesteld tussen de werkzaamheden door.

Arbeidsvoorwaarden:
Het betreft een functie voor 20 uur per week, eventueel uit te breiden. We starten met een proefplaatsing van 2 maanden. Daarna volgt een contract van minimaal een half jaar. Je wordt begeleid door een jobcoach.

Herken jij je in het bovenstaande profiel? Stuur dan je CV + motivatiebrief naar vacatures@wajongtalenten.nl onder vermelding van het vacaturenummer: 27539552.

Back Terug  Stats Hits:1109  Sollicitanten:0 
 
Jobcoach
Jobcoach:
Maxim Geerlings
 
Vacaturenummer
Vacaturenummer:
27539552
 

Zoeken