De Wajong Talenten-website maakt gebruik van cookies. 

logo 235x52px

Bel ons algemeen 038 453 8600   |    info@wajongtalenten.nl
Voor vacatures en sollicitaties 06-36123674 of 050-5536542  | vacatures@wajongtalenten.nl
Administratief medewerker inkoop (Wajong) - Vacature details
Vacature samenvatting

logo 235x52px
Voor één van onze opdrachtgevers zijn we op zoek naar een Administratief medewerker inkoop. Het betreft een functie voor 24 – 40 uur per week.

Functieomschrijving:
De werkgever is een groeiend internationaal opererend handelsbedrijf en is gevestigd in Assendelft. Het bedrijf is een vooraanstaande leverancier van producten bedoeld voor gebruik in de markt van ingeslotenen. Je kunt hierbij denken aan arrestanten, gevangenen, asielzoekers en psychiatrische patiënten die verblijven in een detentie omgeving. Ook levert de werkgever op het gebied van geconditioneerd vervoer.

Werkzaamheden:
- Je verwerkt, controleert de opdrachtbevestigingen van deze bestellingen en signaleert de afwijkingen hierop.
- Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse bewaking van de voorraad. De juiste hoeveelheid op de juiste tijd op de juiste plaats.
- Je hebt dagelijks contact met leveranciers (via de telefoon of via de mail) over orders en leveringen
- Je bewaakt pro-actief de levertijd van de bestelde goederen, zorgt dat deze op tijd geleverd worden.  
- Je rapporteert structurele leveringsproblemen en je lost incidentele problemen op.
- Het up-to-date houden van data bestanden en artikel-stambestand beheer behoren tot de taken
- Je controleert inkoopfacturen en corrigeert factuurverschillen.
- Aanmaken van nieuwe artikelen.

**Alleen reageren als je in het bezit bent van een Wajong-uitkering, en/of indicatie banenafspraak**.

Functie-eisen:
- Een zorgvuldige persoonlijkheid die van aanpakken weet en accuraat zijn/haar werk kan doen.
- Je vind het leuk om collega’s goed te helpen aan de telefoon en hen van de juiste info te voorzien.
- Je hebt kennis van Excel.
- Kennis van de Nederlandse, Engelse en Duitse taal.

Een aantal belangrijke competenties:
- Accuraat;
- Resultaatgericht;
- Analytisch;
- Sociaal;
- Stress bestendig;
- Flexibel;
- Snelle denker.

Wat bieden wij jou:
- Gezellige collega’s;
- Leuke bedrijfsuitjes;
- Goede arbeidsvoorwaarden;
- Een gloednieuw bedrijfspand om te werken;
- Mogelijkheid om cursussen te volgen tijdens je contract.

Arbeidsvoorwaarden:
We starten met een proefplaatsing van 2 maanden. Daarna volgt een contract van minimaal een half jaar. Je wordt begeleid door een jobcoach.

Herken jij jezelf in het bovenstaande profiel? Stuur dan je CV + motivatiebrief naar vacatures@wajongtalenten.nl onder vermelding van het vacaturenummer: 26483180.

Back Terug  Stats Hits:407  Sollicitanten:1 
 
Jobcoach
Jobcoach:
Michel Engelsman
 
Vacaturenummer
Vacaturenummer:
26483180
 

Zoeken