De Wajong Talenten-website maakt gebruik van cookies. 

logo 235x52px

Bel ons algemeen 038 453 8600   |    info@wajongtalenten.nl
Voor vacatures en sollicitaties 06-36123674 of 050-5536542  | vacatures@wajongtalenten.nl
Medewerker IT Service Desk (Wajong) - Vacature details
Vacature samenvatting

logo 235x52px
Voor één van onze opdrachtgevers zijn wij op zoek naar een Medewerker IT Service Desk. Het betreft een functie voor 24 – 32 uur per week.

Functieomschrijving:
We zijn op zoek naar een medewerker IT Service Desk die communicatief vaardig is, de klant centraal stelt en die als onderdeel van het team de dienstverlening van Professional Services naar een hoger niveau brengt.

Afdeling Professional Services is continu in beweging en bezig met verbetering van haar dienstverlening. De IT Service Desk is hierin een drijvende kracht. Zij is de oren en ogen van de klant en bij uitstek geschikt om het belang van de klant over te brengen naar de Backoffice. Zowel bij de IT Service Desk als bij de Backoffices draait het om klanttevredenheid en begrip van de behoefte van de klant. De gehele Professional Services organisatie is gericht op het leveren van toegevoegde waarde voor student, medewerker en bezoeker.

Wat ga je doen?
Je beantwoordt (complexe) vragen en verstrekt informatie aan klanten op het gebied van IT-dienstverlening. Je zorgt ervoor dat de dienstverlening dagelijks soepel verloopt. Binnen Professional Services weet je de weg te vinden en kun je klanten doorverwijzen naar de juiste plek. Je werkt intensief samen met de diverse Backoffices van Professional Services. Indien nodig acteer je daadkrachtig om een oplossing voor een klant te realiseren. Daarbij communiceer je op een heldere en vriendelijke toon. Je zorgt er voor dat de klant op de hoogte is van de voortgang. Je houdt je onder andere bezig met:
- Aannemen, registreren en afhandelen van supportverzoeken;
- Uitvoeren van aanpassingen aan de kennisbank;
- Bedenken en doorvoeren van verbeteringen in routines en werkwijzes;
- Dagelijks monitoren en najagen van de meldingen die uitstaan bij de diverse backoffices;
- Signaleren van verbetermogelijkheden in de dienstverlening;
- Werkverdeling en coördinatie van IT-meldingen en -werkzaamheden.

Wat heb jij te bieden?
Je hebt ervaring op een IT Service Desk. Je bent een communicatief sterk persoon. Je bent goed in staat om het belang van de klant over te brengen naar de Backoffice. Je toont daadkracht om vlot tot een oplossing voor de klant te komen. Je neemt initiatief om operationele processen te verbeteren.

**Alleen reageren als je in het bezit bent van een Wajong-uitkering en/of indicatie banenafspraak**

Functie-eisen:
- Minimaal een MBO-diploma in je werken en denken;
- Minimaal een jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
- Affiniteit met ICT(-innovaties) en handigheid met de pc;
- Kennis van macOS is een pre;
- Je toont eigenaarschap voor het werk dat je uitvoert;
- Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden;
- Je bent klant- en resultaatgericht;
- Je bent accuraat en stressbestendig;
- Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
- Je hebt kennis van ITIL en ICT-werkplekbeheer;
- Je hebt ervaring met TopDesk (of anders een vergelijkbare tool).

Arbeidsvoorwaarden:
We starten met een proefplaatsing van 2 maanden. Daarna volgt een contract van minimaal een half jaar. Je wordt begeleid door een jobcoach.

Herken jij jezelf in het bovenstaande profiel? Stuur dan je CV + motivatiebrief naar vacatures@wajongtalenten.nl onder vermelding van het vacaturenummer: 26024986.

Back Terug  Stats Hits:660  Sollicitanten:1 
 
Jobcoach
Jobcoach:
Ilse van Wijngaarden
 
Vacaturenummer
Vacaturenummer:
26024986
 

Zoeken