Wij zijn voor een ICT bedrijf op zoek naar een Algemeen ICT medewerker.
Het betreft een functie voor 12-24 uur per week.
Functieomschrijving:
Wij zijn voor een ICT dienstverlener op zoek naar een Algemeen ICT medewerker. Als klein ICT bedrijf regelen we voor klanten het beheer van hun ICT werkplekken, netwerk en internetverbindingen. Als algemeen ICT medewerker help je ons met de uitvoer van diverse werkzaamheden. Je wordt gekoppeld aan een vaste set klanten. Je voert kleine projecten uit en beantwoord vragen die binnen komen op de helpdesk.
Wat ga je doen:
- Je installeert nieuwe hardware (computer, laptop, telefoon, printer).
- Je lost vragen van klanten op.
- Je helpt klanten met het gebruik van werkplek en software
- Je voert kleine wijzigingen uit.
- Je werkt soms vanaf kantoor, soms bij de klant en soms vanuit huis.
** Reageren als je in het bezit bent van een Wajong-uitkering en/of indicatie doelgroep**
Functie-eisen:
- Je kan goed met computers overweg.
- Je hebt kennis van Microsoft Windows en Office/Microsoft 365.
- Je bent leergierig.
- Je kunt zelfstandig werken.
Waar zorgen wij voor: We laten je langzaam kennis maken met onze klanten en de werkzaamheden die we doen. In het begin ga je altijd samen langs bij klanten, later soms ook alleen. Je krijgt van ons een training voor het telefonieplatform.
Arbeidsvoorwaarden:
We starten met een proefplaatsing van 2 maanden. Daarna volgt een contract van minimaal een half jaar. Je wordt begeleid door een coach.
Ben jij geïnteresseerd geworden na het lezen van deze vacature en herken jij jezelf in dit profiel? Solliciteer dan direct en pak deze kans!
Stuur dan je cv en motivatiebrief naar vacatures@wajongtalenten.nl onder vermelding van vacaturenummer: 46854902