Wij zijn voor een opdrachtgever op zoek naar een Administratief Medewerker in Utrecht. Het betreft een functie voor 32-40 uur per week.
Functieomschrijving:
Wij zijn voor een opdrachtgever op zoek naar een Administratief Medewerker. Je komt te werken op de backoffice waar je verantwoordelijk bent voor de administratieve afhandelingen van projecten, contracten en overige verwerking van documenten. Je werkt nauw samen met de aanwezige officemanagers binnen het team en ondersteunt hen waar nodig. Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van commerciële contracten, aanmaken projecten en afhandelen van mutaties in ons automatiseringssysteem. Ook handel je binnenkomend telefoonverkeer af. Verder geef je ondersteuning bij:
Verzorgen van bestellingen kantoorartikelen, jubilea, geboortes, verjaardagen; Accuraat beheren van het (geautomatiseerd) archief, waaronder contracten; Uitvoeren van alle overige werkzaamheden die tot deze functie kunnen behoren.
** Reageren als je in het bezit bent van een Wajong-uitkering en/of indicatie doelgroep**
Functie-eisen:
*MBO+/ HBO werk- en denk niveau (secretarieel/ administratief);
*Goede kennis van Word en Outlook, kunnen werken met Afas Profit en Carerix is een pre;
*Minimaal 1 jaar ervaring in soortgelijke functie bij een commerciële organisatie;
*Kennis van detacheringprocessen is een pré;
*Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
*Minimaal 32 uur per week beschikbaar, de voorkeur gaat uit naar 40 uur;
*Aanwezigheid op de vrijdagen is vereist.
Arbeidsvoorwaarden:
We starten met een proefplaatsing van 2 maanden. Daarna volgt een contract van minimaal een half jaar. Je wordt begeleid door een jobcoach. Er zijn ontwikkelingsmogelijkheden.
Ben jij administratief sterk en vind jij het leuk om vooral administratieve ondersteuning te geven op onze backoffice en herken jij jezelf in dit profiel? Reageer dan direct en pak deze kans! Stuur je CV en motivatiebrief naar vacatures@wajongtalenten.nl onder vermelding van vacaturenummer: 40770646