Wij zijn op zoek naar meerdere Klantcontactcenter agenten voor een organisatie in Amersfoort. Het betreft een functie voor 12-36 uur per week.
Functieomschrijving:
Zij zijn een middelgroot maar hard groeiend klantcontactcenter met vestigingen in Ede en Amersfoort. Lekker vanuit huis werken, als je maar in Nederland woont.
Hoe ziet een werkdag er uit?
Tien minuten voor begin van je shift log je in, koffie of thee zet je vast klaar en je bekijkt op intranet het rooster. Je leest in de groepsapp op welke campagne gestart kan worden en wordt via die app geïnformeerd. De werkzaamheden zullen bestaan o.a. uit het plannen van afspraken voor verschillende opdrachtgevers. Halverwege de shift even lekker koffie of thee pauze en na 4 uur lunch of dinerpauze. Tussendoor scoor je natuurlijk! Na je shift(s) log je uit en ga je lekker nieuwe energie op doen voor de volgende werkdag.
**Alleen reageren als je in het bezit bent van een Wajong-uitkering en/of een indicatie banenafspraak**
Functie-eisen:
- Jij hebt minimaal MBO werk- en denkniveau.
- Je bent flexibel inzetbaar, in elk geval 2 avonden.
- Je beheerst natuurlijk de Nederlandse taal, in woord en geschrift.
- Je bent in staat een laptop/pc te gebruiken op normaal niveau en redelijk tempo.
- Je hebt goede communicatieve vaardigheden en bent probleemoplossend.
Arbeidsvoorwaarden:
Werktijden in overleg, verdeeld over shifts van vier uur in de ochtend, middag, avond of een combinatie daarvan. Je start voor circa 3 maanden op freelance basis, daarna bestaat de mogelijkheid om op contract te komen. Je werkt relaxed vanuit huis en je wordt begeleid door een jobcoach.
Ben je enthousiast geworden en lijkt het je leuk te werken vanuit huis voor een klantenservice vanuit huis? Stuur dan je CV en motivatiebrief naar vacatures@wajongtalenten.nl onder vermelding van het vacaturenummer: 40138059.