Managementondersteuner bij Rijksoverheid (doelgroepregister) - Vacature details
E-mail
Vacature samenvatting

logo 235x52px
Voor de Rijksoverheid in Groningen zijn wij op zoek naar een managementondersteuner. Het betreft een functie voor 32-36 uur per week.

Functieomschrijving:
Het Instituut Mijnbouwschade Groningen (IMG; voorheen Tijdelijke Commissie Mijnbouwschade Groningen) is het zelfstandig bestuursorgaan dat schade als gevolg van gaswinning in het Groningenveld en de gasopslag Norg afhandelt. Het IMG is gevestigd in Groningen en heeft ruim 400 medewerkers.

Wij zoeken een managementondersteuner die het management kan ontzorgen door afspraken te plannen en ad-hoc werkzaamheden op te pakken en uit te voeren. Samen met collega’s ga je het gehele secretariaat verder vormgeven.

  • Je maakt afspraken en plant bijeenkomsten
  • Je handelt telefoon, e-mail en post correct en tijdig af
  • Je bewaakt een juiste en tijdige afhandeling van openstaande acties en geplande en nog te plannen afspraken
  • Je organiseert en notuleert vergaderingen
  • Je bent het aanspreekpunt voor medewerkers met betrekking tot bereikbaarheid managers
  • Je regelt onder andere de aanmelding van bezoekers, regelt parkeerplaatsen, vergaderzalen, inkoop, verzorgt ziek- en herstelmeldingen van de afdeling en je regelt facilitaire zaken
  • Je coördineert het verzamelen van informatie en beoordeelt de gegevens voor het opstellen van overzichten;
  • Je draagt (mede) zorg voor een goed functionerend(e) secretariaat/ondersteuning inclusief eventuele vervanging;
  • Je levert bijdragen aan verbetering/efficiency van de werkprocessen en resultaten.

Functie-eisen:
*  Je hebt minimaal een mbo-diploma en aantoonbare werkervaring als managementondersteuner
*  Je hebt ervaring met het werken voor meerdere (afdelings-)managers tegelijk. Je bent bekend    met administratieve procedures en voorschriften je kunt werken met Outlook, Word, en PowerPoint. Je hebt ervaring met IBabs en Webex (soortgelijk als Teams, digitale afspraken);
*  Je kunt goed notuleren;
*  Je werkt accuraat, houdt overzicht over je werkzaamheden en kunt uitstekend plannen en organiseren;
*  Je bent integer en deinst er niet voor terug om onder druk te werken;
*  Je bent een echte teamplayer;
*  Je bent zelfstandig, flexibel en hebt een dienstverlenende en klantgerichte instelling;
*  Je bent initiatiefrijk en denkt in oplossingen en mogelijkheden;
*  Je beheerst de Nederlandse taal goed in woord en geschrift en hebt goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden;
*  Tot slot vind je het leuk om te werken in een dynamische organisatie waar het elke dag anders is, die in ontwikkeling is en waarin werkprocessen nog niet altijd maximaal geborgd zijn.

Verder beschik je over der volgende competenties:
Klantgericht
*  Voortgangscontrole
*  Plannen en organiseren
*  Samenwerken
*  Integriteit en leervermogen
*  Proactief

We verwachten van al onze medewerkers een professionele en zelfsturende houding.

Arbeidsvoorwaarden:
We starten met een proefplaatsing van 2 maanden. Daarna volgt een contract van minimaal een half jaar. Je wordt begeleid door een jobcoach.
Vanwege de maatregen rondom corona wordt er bijna volledig vanuit huis gewerkt. Hierdoor zijn de competenties zelfstandig kunnen werken en initiatiefrijk extra belangrijk.

Ben jij een aanpakker, stressbestendig, proactief en een dienstverlenend en sociaal type? Dan zijn we opzoek naar jou!
Stuur je CV en motivatiebrief naar vacatures@wajongtalenten.nl onder vermelding van het vacaturenummer: 33211817.

Back Terug  Stats Hits:649  Sollicitanten:0 
 
Jobcoach
Jobcoach:
Wilfred van de Worp
 
Vacaturenummer
Vacaturenummer:
33211817
 

Social Media en contact

Tasveld 10-6
8271 RW IJsselmuiden
038-4538600
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

© 2021 | Wajong Talenten | Alle rechten voorbehouden.