Wat ga je doen?
Wil je zorg en klantenservice combineren? Als adviseur binnendienst voor de afdeling Klantcontact bij Medipoint zit je dan op de juiste plek. Dit betreft een functie van minimaal 24 uur per week. De nadruk ligt op het voeren van gesprekken waarbij je echt en oprecht in contact bent met de klant.
Met jouw betrouwbare en klantgerichte aanpak, ben jij samen met je collega’s de adviseur over alle (zorg) hulpmiddelen van Medipoint. Je hoofdtaak is het verwerken van de telefonisch & schriftelijk binnenkomende vragen van klanten. Medipoint hecht veel waarde aan betrokkenheid en oprechte aandacht. De belangrijkste verantwoordelijkheid is om op basis van de geldende wettelijke en beleidsmatige indicatiecriteria- de meest voordelige, adequate voorziening, passend bij de situatie van de klant in te zetten. Je verstrekt productinformatie en advies aan de klant. Tot slot verricht je bijbehorende administratieve werkzaamheden. **Alleen reageren als je in het bezit bent van een Wajong-uitkering, of indicatie Banenafspraak**.
Wat biedt de werkgever jou?
Goed om te weten!
Wie ben jij?
Als Adviseur Binnendienst is het belangrijk dat jij het volgende meeneemt:
Enthousiast geworden? Reageer dan direct! Stuur je cv + motivatiebrief naar vacatures@wajongtalenten.nl onder vermelding van ''Adviseur Binnendienst Zorg''.
Wajong Talenten
Contact
Cookiebeleid
Privacyreglement
Algemene voorwaarden
Klachtenreglement
Re-integratie
Info Wajong / indicatie banenafspraak
Tasveld 10-68271 RW IJsselmuiden038-4538600Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
© 2022 | Wajong Talenten | Alle rechten voorbehouden.