Voor een overheidsinstantie zijn wij op zoek naar een secretarieel administratief medewerker in Utrecht. Het betreft een functie voor 20-24 uur per week.
Functieomschrijving:
Ter ondersteuning van de teamleider en team Organisatieontwikkeling Verandermanagement heb je de volgende taken:
- Secretariële en administratieve ondersteuning van de teamleider, o.a. beheren agenda, aanmelden
bezoekers en reserveren vergaderzalen.
- Het organiseren van vergaderingen, door tijdige voorbereiding en planning.
- Bijwonen van teamoverleg en notuleren van de actiepunten, de actielijst bijhouden en bewaken van
de termijnen.
- Samenstellen van overzichten en informatie voor de teamleider.
- Verzorgen van facilitaire aanvragen;
- Ondersteunende werkzaamheden voor teamleden, zoals bij de organisatie van bijeenkomsten en
evenementen.
- Beheren van digitaal archief (share) van het team Organisatieontwikkeling Verandermanagement.
Het takenpakket wordt definitief vastgesteld op basis van de kwaliteiten en ervaring van de kandidaat.
** Alleen reageren als je in het bezit bent van een Wajong-uitkering en/of indicatie banenafspraak **
Arbeidsvoorwaarden:
We starten met een proefplaatsing van 2 maanden. Daarna volgt een contract van minimaal een half jaar. Je wordt begeleid door een jobcoach.
De uren zijn verdeeld over 3 of 4 dagen, maandag t/m donderdag.
Functie-eisen:
- Je bent accuraat, integer, initiatiefrijk en je kunt samenwerken, plannen en organiseren.
- Je hebt affiniteit met of interesse voor P&O.
- Je hebt minimaal MBO-4 werk- en denkniveau.
- Je hebt affiniteit met secretariaatswerkzaamheden, archiveren en ordenen.
- Je bent bekend met het Office-pakket: Outlook, Word, Power point en Excel.
Herken jij jezelf in het bovenstaande profiel? Stuur dan je CV en motivatiebrief naar vacatures@wajongtalenten.nl onder vermelding van het vacaturenummer: 31558062.