Administratief medewerker (Wajong) - Vacature details
E-mail
Vacature samenvatting

logo 235x52px
Voor een overheidsinstantie zijn we op zoek naar een administratief medewerker. Het betreft een functie voor 16-24 uur per week

Functieomschrijving:
opvragen informatie bij ketenpartners, coördineren, verwerken informatie in spreadsheets. Secretariaatswerkzaamheden. Notuleren, bewaking actiepunten. Operationele werkzaamheden (checken informatie, nabellen, analyseren data). SLA overeenkomsten: in overleg opvragen, dienstverlening in kaart brengen. BHV Coördinator ondersteunen waar nodig met administratieve vragen. Ondersteuning andere clusters waar nodig **Alleen reageren als je in het bezit bent van een Wajong-uitkering, of indicatie banenafspraak**.

Arbeidsvoorwaarden: Op dit moment wordt er thuis gewerkt. Na de opheffing van de Coronamaatregelen zal er in overleg gedeeltelijk op locatie in Utrecht of Lelystad worden gewerkt. Er is sprake van een jaarcontract met 1 maand proeftijd, met kans op verlenging.

Functie-eisen:
- Je hebt een afgeronde mbo4 opleiding.
- Je kunt goed plannen en organiseren.
- Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband.
- Je hebt een flexibele houding en bent stressbestendig.
- Je hebt kennis van en ervaring met Microsoft Office.

Herken je jezelf in het bovenstaande profiel? Stuur dan je cv + motivatiebrief naar vacatures@wajongtalenten.nl onder vermelding van vacaturenummer 31071377

 

Back Terug  Stats Hits:827  Sollicitanten:4 
 
Jobcoach
Jobcoach:
Vincent Daamen
 
Vacaturenummer
Vacaturenummer:
31071377
 

Social Media en contact

Tasveld 10-6
8271 RW IJsselmuiden
038-4538600
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

© 2021 | Wajong Talenten | Alle rechten voorbehouden.