Telefonist/planner (Wajong) - Vacature details
E-mail
Vacature samenvatting

logo 235x52px
Voor een van onze opdrachtgevers zijn we op zoek naar een Telefonist/planner. Het betreft een functie voor 32 uur per week.

Functieomschrijving:
De telefonist/planner verzorgt de inkomende en uitgaande telefoongesprekken, beantwoord telefonische en per mail gestelde vragen van klanten en verzorgt de ophaal/bezorg planning. Daarnaast verricht je diverse administratieve werkzaamheden.

De functie is gericht op het afhandelen van telefoongesprekken, het registreren van in te zamelen goederen en het verzorgen van een correctie routeplanning en daarnaast het bieden. van administratieve ondersteuning aan de teamleider. De telefonist/planner schakelt zeer regelmatig tussen de verschillende taken als gevolg van interrupties en vragen.

Verantwoordelijkheden/kerntaken:
In- en uitgaande telefoongesprekken;
- Op efficiënte, klantvriendelijke en representatieve wijze afhandelen van inkomende en uitgaande telefoongesprekken.
- Verrichten van klant enquêtes t.b.v. de klanttevredenheid.

Planning;
- Afspraken maken / wijzigingen doorvoeren met betrekking tot halen/bezorgen van goederen etc.
- Het informeren van klanten in verband met het wijzigen van een afspraak.
- Klaarleggen van routelijsten ten behoeve van chauffeurs.

Administratieve werkzaamheden;
- Beheer van de mailbox.
- Het verwerken/ archiveren van de turflijsten, routelijsten en/of lijsten van textielcontainers.
- Beheer formulieren voor de chauffeurs.
- Aanmelden en registratie volle afvalcontainers.
- Neemt deel aan werkoverleggen.
- Voorkomende administratieve werkzaamheden ten behoeve van de teamleider.

De afdeling Telefonie werkt nauw samen met de afdeling Logistiek en gezamenlijk tellen zij ongeveer 35 medewerkers. De telefonist/planner verricht de werkzaamheden onder de verantwoordelijkheid van de bedrijfsleider. Toezicht vindt voornamelijk indirect plaats. De telefonist/planner is gebonden aan zaken die direct een reactie vereisen (telefoon, calamiteiten) en aan opdrachten van de bedrijfsleider.
Bij het te woord staan van klanten/leveranciers en het plannen van afspraken is enige vindingrijkheid en gevoel voor de situatie van belang. Werkzaamheden liggen vast in procedures, voorschriften en richtlijnen. Kan bij vragen terugvallen op de teamleider.

**Alleen reageren als je in het bezit bent van een Wajong-uitkering, of indicatie banenafspraak**.

Functie-eisen:
- Minimaal mbo2-niveau;
- Goede beheersing van de Nederlandse taal;
- Computervaardigheden;
- Accuraat;
- Zelfstandigheid;
- Je hebt veel contact met leveranciers en klanten, goede uitdrukkingsvaardigheid is hierbij van belang;
- Je beschikt over zelfcontrole en kunt eenvoudig geldende procedures toepassen;
- Fysieke aspecten: Werkt onder kantooromstandigheden en maakt de gehele dag gebruik van telefoon en beeldscherm.

Arbeidsvoorwaarden:
We starten met een proefplaatsing van 2 maanden. Daarna volgt een contract van minimaal een half jaar. Je wordt begeleid door een jobcoach.

Herken jij jezelf in het bovenstaande profiel? Stuur dan je cv + motivatiebrief naar vacatures@wajongtalenten.nl onder vermelding van het vacaturenummer: 29890599.

Back Terug  Stats Hits:313  Sollicitanten:1 
 
Jobcoach
Jobcoach:
Ruud Jonkers
 
Vacaturenummer
Vacaturenummer:
29890599
 

Social Media en contact

Tasveld 10-6
8271 RW IJsselmuiden
038-4538600
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

© 2021 | Wajong Talenten | Alle rechten voorbehouden.