Voor een van onze opdrachtgevers zijn wij op zoek naar een commerciële/administratieve binnendienstmedewerker. Het betreft een aanstelling voor 24 uur per week.
Functieomschrijving:
Voor een internationaal productiebedrijf voor parketvloeren met vestigingen in Nederland en Bosnië Herzegovina zijn we op zoek naar een nieuwe collega. Hun klantenkring bestaat uit projectinrichters, architecten, groothandels en detailhandel in binnen- en buitenland. Jij vormt de spil van communicatie vanuit het hoofdkantoor in Nederland. Deze toffe baan biedt veel afwisseling, vooral op administratief, commercieel en marketing vlak. Je kunt taken naar je toe trekken, zoeken naar oplossingen voor de klant in overleg met de productieleider.
Jouw taken zijn o.a. orders verwerken, factureren, telefoneren, marketing/social media, voorbereiden van beurzen/samples, backoffice voor de buitendienst.
**Alleen reageren als je in het bezit bent van een Wajong-uitkering en/of indicatie banenafspraak**
Functie-eisen:
- Zelfstandig kunnen werken
- Klantvriendelijk
- Goede en soepele sociale vaardigheden, een vlotte prater
- Open, bescheiden en hulpvaardig
- Een go-get mentaliteit
- Initiatief tonen, een (pro)actieve werkhouding
Arbeidsvoorwaarden:
We starten met een proefplaatsing van 2 maanden. Daarna volgt een contract van minimaal een half jaar. Je wordt begeleid door een jobcoach.
Herken jij jezelf in het bovenstaande profiel? Stuur dan je CV en motivatiebrief naar vacatures@wajongtalenten.nl onder vermelding van het vacaturenummer: 29803754.