Medewerker Servicedesk (Wajong) - Vacature details
E-mail
Vacature samenvatting

logo 235x52px
Voor een van onze opdrachtgevers zijn we op zoek naar een Medewerker Servicedesk. Het betreft een functie voor 36 uur per week.

Functieomschrijving:
Deze functie bestaat uit het uitvoeren van reguliere taken op onze Servicedesk en daarnaast specifiek het ondersteunen van digitale vergaderingen, zowel op afstand als op locatie in het kantoor van een overheidsinstantie.

Uitvoerende servicedesk:
- Het fungeren als inhoudelijke vraagbaak voor medewerkers bij het dagelijks gebruik, alsmede het adviseren over de werking van bij het I-team in beheer zijnde
informatiesystemen (eerstelijns ondersteuning) tijdens kantooruren.
- Het geven van ondersteuning in verschillende verschijningsvormen, zoals telefonisch, schriftelijk of persoonlijk.
- Het registreren van meldingen (vragen, klachten, standaardwijzigingen) van klanten en leveranciers in de supportdesk tool Topdesk, het bepalen van de prioriteit en het bewaken van de afhandeling.
- Het doorzetten van meldingen naar en onderhouden van contacten met andere servicedesken/dienstverleners.
- Het aanmaken, gebruiken en beheren van kennisitems.
- Het analyseren van geregistreerde incidenten, en problemen en trends signaleren aan de functioneel beheerders en de teamleider op basis van het proces
probleembeheer.
- Het opstellen en onderhouden van werkinstructies voor de uitvoering van routinematige handelingen door de Servicedesk.
- Het doen van voorstellen om de inrichting en werking van Topdesk en de servicedeskprocessen te optimaliseren.

Ondersteuner videovergaderen:
- Het verlenen van (technische) ondersteuning aan gebruikers van de videovergaderingsvoorzieningen bij de overheidsafdeling.
- Het technisch hosten van videovergaderingen op locatie (klaar zetten van de zaal, bedienen van Webexborden, bedienen van presentaties met beeld- en geluid,
hosten van breakoutsessies en het hosten van sessie in Kahoot!,
- Het aanmelden, monitoren en afhandelen van verstoringen op het vergaderplatform, Webexborden of infrastructuur.
- Het geven van instructies of opleidingen aan gebruikers van de videovergaderingsvoorzieningen.
- Het opstellen van documentatie over de videovergaderingsvoorzieningen voor gebruikers, hosts en ondersteuners, zowel in geschreven vorm als middels instructievideo’s.

**Alleen reageren als je in het bezit bent van een Wajong-uitkering en/of indicatie banenafspraak**.

Functie-eisen:
Hbo werk- en denkniveau met ICT als achtergrond.
Kennis van relevante hard- en software zowel gezien vanuit de gebruikers als vanuit de techniek.
Kennis van ITIL, ASL, BISL en IT-frameworks.
Ervaring met werkzaamheden in helpdesk/klantencontactcentrum/servicedesk.
Goed ontwikkelde gesprekstechnieken (Spiegelen, Luisteren Samenvatten Doorvragen)
Sociaal netwerken (kennishouders in kaart om informatievragen te kunnen beantwoorden).
Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden.\
Aantoonbare kennis van videovergaderingsplatformen als Webex, Skype en Teams is pre.
Kennis van Topdesk en kennisitems is pre.
Vaardigheid in het overbrengen van kennis aan gebruikers.

Competenties:
Klantgerichtheid;
Analyserend vermogen;
Stressbestendig;
Samenwerken;
Omgevingsbewustzijn;
Plannen en organiseren;
Leervermogen;
Voortgangscontrole;
Oordeelsvorming.

Arbeidsvoorwaarden:
We starten met een proefplaatsing van 2 maanden. Daarna volgt een contract van een jaar, met een optie tot mogelijk vast. Je wordt begeleid door een jobcoach.

Herken jij jezelf in het bovenstaande profiel? Stuur dan je CV + motivatiebrief naar vacatures@wajongtalenten.nl onder vermelding van het vacaturenummer: 29350653.

Back Terug  Stats Hits:872  Sollicitanten:0 
 
Jobcoach
Jobcoach:
Vincent Daamen
 
Vacaturenummer
Vacaturenummer:
29350653
 

Social Media en contact

Tasveld 10-6
8271 RW IJsselmuiden
038-4538600
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

© 2021 | Wajong Talenten | Alle rechten voorbehouden.